päivän törmäys!

Perjantai 23.8.2024 klo 19.16


Jostain syystä törmäsin tänään netissä tähän jo vanhaan juttuun.
PETRA RISTOLA

Kaupunki toivoo, että seuraavaksi keskustellaan siitä, miten oikoradan vaikutukset maan- ja kiinteistönomistajille saadaan ratkaistua.

– Myönteisesti lähdemme mukaan neuvotteluun muiden kaupunkien ja valtion kanssa, sanoo Salon kaupunginjohtaja Lauri Inna.

Kaupunki tekee myöhemmin päätöksiä siitä, osallistuuko se Turun Tunnin juna -hankeyhtiöön. Lopullisen päätöksen tekee valtuusto.

– Tässä rakennetaan seuraavaa sadan vuoden tulevaisuutta. Rakennetaan E18-kehityskäytävän ympärille merkittävää eurooppalaista yhteyttä ja ennen kaikkea pääkaupunkiseudun ja koko lounaisen Suomen välistä kasvukäytäväyhteyttä, sanoo Salon kaupunginjohtaja Lauri Inna.

Tämmöttis ovat miehet päättäneet:

Salon kaupunginjohtaja Lauri Inna ja Salon kaupunkikehitysjohtaja Mika Mannervesi sanovat, että päätetty ratalinjaus Lukkarinmäen kohdalla pitää. 

Toinen miehistä, Lauri Inna, on nykyään Porin kaupunginjohtaja. En tiedä, millaisia junaratoja hän sinne havittelee, mutta tämä meitin elinvoimajohtajana nykyään hääräävä mies Mika Mannervesi, on kyl täysillä junaratahankkeen takana. Istuu jakkarallaan, sekä kaupungin että junaradan, kuin liimattu.  Ja mikäs on istuessa?  Länsiradan hallituksessa on 13 jäsentä, ja heidän kuukausikohtaiset palkkionsa vuonna 2023 olivat 116 400 euroa ja kokouspalkkiot 154 200 euroa.

Järkyttävää! En muuta sano!


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini